امروزه استفاده از اینترنت به بخش جدایی ناپذیر زندگی ها تبدیل شده است شما با کمک اینترنت می توانید خرید کنید، قبض پرداخت کنید، فیلم تماشا کنید و ...

یکی از کارهایی شما می توانید به صورت اینترنتی انجام دهید پرداخت قبوض می باشد. داستان مشهورترین مدل پورشه را تقریبا تمامی علاقه‌مندان و هواداران این برند می‌دانند، همه چیز از سال ۱۹۶۳ و هنگامی آغاز شد که این کمپانی آلمانی مدل پورشه ۹۱۱ را به جهانیان معرفی کرد. از آن تاریخ به بعد، این مدل تبدیل به نماد برند پورشه شد. پورشه بعدها با معرفی مدل‌های توربو و توربو اس موقعیت این خودرو را به عنوان برترین خودرو و معیار این کلاس تثبیت کرد؛ با این وجود برخی از افراد یا شرکت‌ها هنوز از مشخصات مدل‌های پورشه رضایت کامل ندارند. یکی از این کمپانی‌ها تیونری به نام ویمر (WIMMER) است.

اگر به خاطر بیاورید در گذشته برای استعلام میزان خلافی و دریافت قبض جریمه خودرو ملزم به مراجعه به پلیس +10 بودید و سپس برای پرداخت مبلغ آن باید به بانک مراحعه کرده و پس معطل شدن در صف بانک ها بتوانید قبض جریمه را پرداخت کنید. آخرین کاری که تیم ویمر انجام داد، این بود که یک مدل بسیار زیبا از ۹۱۱ یعنی مدل ۹۱۱ توربو اس کانورتیبل را انتخاب کند و آن را طوری تغییر دهد که هر شخص علاقه‌مند به پورشه به سمت آن جذب شود؛ اما مهندسان ویمر با این خودرو چه کرده‌اند؟ آنچه در خصوص پروژه‌ی یادشده اهمیت دارد، این است که مهندسان تیم ویمر تغییرات چندانی در ظاهر خودرو ایجاد نکرده‌اند؛ اما در عوض تغییرات بسیار مؤثری در بخش قوای محرکه و سیستم انتقال قدرت آن ایجاد کرده‌اند.

پورشه ۹۱۱ WIMMER

همانطور که شاید در خبر ها خوانده باشید سایت راهور به منظور استعلام خلافی خودرو راه اندازی شده است و می توانید با استفاده از آن میزان خلافی تا یک هفته گذشته را مشاهده نمایید و نسبت به پرداخت قبض جریمه اقدام نمایید. قسمت الکترونیکی پیشرانه‌ی این خودرو مورد بهینه‌سازی و ارتقاء همه‌جانبه قرار گرفته است. تیمِ ویمر همچنین دو عدد توربوشارژر ویمر، اینترکولر و میل‌سوپاپ‌های اسپرت روی این خودرو نصب ‌کرده‌ است. سایر بخش‌های ارتقاءیافته‌ی خودرو شامل پمپ سوخت، مانیفولد هوا و دریچه‌ی گاز هستند.

پرداخت قبوض جریمه با استفاده از اینترنت و درگاه های بانک به شما در مدیریت زمان کمک شایانی می کند که تا اینجای کار همه‌چیز خوب است؛ اما کار ویمر به همین تغییرات محدود نیست؛ تغییرات دیگر، شامل استفاده از پمپ فشار بالا، فیلتر هوای BMC با جریان هوای زیاد و سیستم اگزوز WIMMER-RS از جنس فولاد ضد زنگ هستند.

پورشه ۹۱۱ WIMMER

اگر از آن دسته رانندگانی هستید که تا به پرداخت اینترنتی را تجربه نکرده اید به شما پیشنهاد می کنیم که با استعلام میزان خلافی خود، اقدام به پرداخت قبض جریمه به صورت آنلاین نمایید. در خصوص نتیجه‌ی نهایی و عملکرد خودرو، باید گفت قدرت این مدل پس از انجام تغییرات یادشده به ۵۶۰ اسب بخار و گشتاور آن به ۸۶۰ نیوتون‌متر رسیده است. چنین مشخصاتی این خودرو را قادر می‌سازد در عرض ۲.۶ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. شتاب صفر تا ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت این خودرو ۸.۴ ثانیه و شتاب صفر تا ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت آن‌ ۱۷.۹ ثانیه است.

شاید با استفاده از اینترنت بتوانید به حفظ محیط زیست کمک کنید و در پایان باید به رنگ نارنجی و مشکی بدنه اشاره کرد که نمایی اسپرت و در عین حال خشن به این خودرو بخشیده است. علاوخ بر امکان پرداخت قبض جریمه شما می توانید سایر قبوض خود را نیز به صورت اینترنتی پرداخت نمایید.