کاهش تعرفه های ایرانسل

امروز با یک مطلب در مورد ایرانسل که خبر از کاهش تعرفه سیم کارت های دائمی در خدمت شما هستیم.

ایرانسل از کاهش تعرفه مکالمه تمامی سیم‌کارت‌های دائمی (آی‌سیم) و امکان تبدیل سیمکارت‌های اعتباری ایرانسل به دائمی خبر داد.

روش های بسیار زیادی برای خرید شارژ وجود دارد در این بخش به معرفی برخی از این روش ها خواهیم پرداخت. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، براین اساس، تمامی مشترکین قدیمی سیم‌کارت‌های دائمی (آی‌سیم) ایرانسل و آن دسته از مشترکینی که تا 31 شهریور به جمع مشترکین دائمی می‌پیوندند، از اول تیرماه، برای “تمامی تماس های داخل و خارج شبکه” خود در سراسر کشور و حتی تماس با تلفن ثابت، تنها دقیقه‌ای 499 ریال برحسب تعرفه پایه ثانیه‌ای پرداخت خواهند کرد.

اپراتور ایرانسل تعرفه های خود را کاهش داد

روش اول: خرید شارژ مستقیم؛ تعرفه تماس خارج شبکه سیم کارت های دائمی ایرانسل پیش از این 625 ریال بوده که با اعمال تعرفه جدید به 499 ریال به ازای هر دقیقه مکالمه کاهش پیدا می‌کند. این تعرفه جدید مکالمه، از تعرفه تماس بین خطوط تلفن ثابت و همراه نیز ارزان‌تر بوده و مقرون به صرفه‌ترین تعرفه مکالمه در بین سیم‌کارت‌های دائمی کشور می‌باشد.

روش دوم: خرید شارژ ایرانسل به صورت پین کد؛ مشترکین این سیم‌کارت‌ها در پایان هر دو ماه، یک صورت حساب به همراه جزئیات تفکیک شده تمامی هزینه‌های خود دریافت می‌کنند، خلاصه صورت حساب هم از طریق پیامک و جزئیات آن به نشانی پست الکترونیکی مشترک ارسال می‌گردد. ساختار منحصر به فرد این طرح تعرفه پایه و سیستم صورتحساب‌گیری، شفاف‌ترین، ساده‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین تعرفه تلفن همراه کشور را به ارمغان آورده است.

تعرفه های تماس و پیامک ایرانسل

روش سوم: خرید شارژ ایرانسل به صورت آفلاین؛ خرید سیم کارت های دائمی (آی سیم) با قیمت 120هزار تومان و به همراه 50هزار تومان اعتبار اولیه، از طریق سه روش خرید آنلاین از طریق وب سایت رسمی ایرانسل به نشانی www.irancell.ir ، مراجعه بهدفاتر خدمات مشترکین و یا مراجعه به نمایندگی های مجاز ایرانسل در سراسر کشور ممکن است.

در این مطلب روش های خرید شارژ معرفی شدند. براساس این گزارش، تمامی مشترکین سیم کارت های اعتباری ایرانسل نیز می توانند با تبدیل سیم کارت خود به سیم کارت دائمی، از مزایای تماس از طریق ارزان ترین تعرفه تلفن همراه در ایران برخوردار شوند.

اطلاع از تعرفه های ایرانسل

خرید اینترنتی بسیار ساده، در دسترس می باشد. مشترکین برای تبدیل سیم کارت اعتباری ایرانسل به آی‌سیم کافیست با شماره گیری کد دستوری #۷* ابتدا حساب خود را به میزان صدهزار تومان شارژ کرده و سپس با شماره‌گیری کد دستوری #۴* ۷*۱۴۰*نسبت به تبدیل سیم‌کارت خود اقدام کنند.

با استفاده از روش های خرید شارژ ایرانسل به صورت اینترنتی به محیط زیست کمک کنید از جمله ویژگی‌های سیم‌کارت دائمی ایرانسل، می توان به مرکز تماس اختصاصی، حد اعتبار اولیه 50هزار تومانی با امکان افزایش به انتخاب مشترک، کارت مالکیت رسمی، دسترسی به گسترده‌ترین شبکه اینترنت همراه کشور، گسترده‌ترین شبکه رومینگ مکالمه و دیتای بین‌المللی در بین اپراتورهای تلفن همراه کشور، دریافت صورت حساب جزئیات تماس‌های تلفنی در پایان هر دوره، کیفیت استاندارد شبکه و مکالمه، سرویس‌های ارزش افزوده پیشرفته و شبکه گسترده خدمات فروش و پس از فروش اشاره کرد.

ایرانسل بزرگترین اپراتور کشور، مشترکین سیم‌کارت های دائمی ایرانسل، هرگز هزینه‌ای تحت عنوان جابجایی و یا تماس بین شهری پرداخت نکرده و نمی‌کنند. این مشترکین برای تماس از هر جای ایران به هر جای ایران و به مشترکین هر یک از اپراتورهای تلفن همراه یا تلفن ثابت، در تمامی ساعات دقیقه ای تنها 499 ریال پرداخت می کنند که به صورت ثانیه‌ای محاسبه می شود تمامی روش های خرید شارژ در این مطلب بیان شد.